Team Tournament - Dutch teams StreetSoccer

159 replies. Last post: 2011-03-24

Reply to this topic Return to forum

Team Tournament - Dutch teams
  • Orbilin at 2010-01-14

    Please post here if you want to join a Dutch team for the tournament, and if you want to be active to actively form the teams and correspond with the organisation.

    I'm in, but I don't want to “draw the cart”.

    My current tournament level is 3 so I don't expect to be 1st team material either

  • klaashaas at 2010-01-14

    Hoi! Leuk. Bij deze meld ik me aan:)

    Misschien loop ik op de feiten vooruit, maar als er meer dan 7 Nederlanders willen spelen, zullen we meerdere teams moeten maken. We kunnen de spelers dan op verschillende manieren verdelen (bijvoorbeeld op rating, of geografische ligging binnen NL). Wat is jullie mening?

  • Alex IJzerman at 2010-01-14

    Lijkt me leuk jongens. Tel mij maar alvast mee.

    Mochten er inderdaad meerdere spelers zijn die mee willen doen zijn er denk ik verschillende opties: bv speelsterkte en per provincie. (Laatste lijkt me helemaal te gek).

    Alex

  • hoodiers at 2010-01-15

    Ik meld me ook aan.

    Qua verdeling van de teams lijkt me de 'geografische ligging binnen NL' wel het leukst om te doen, maar het kan dan nog wel lastig zijn om dat te verdelen.

    Maar als eerst moeten we 8 Nederlanders hebben, anders kan het zowieso niet.

  • Roy78 at 2010-01-15

    Ik doe ook mee,

    en hoe het verdeeld wordt maakt me niet zoveel uit hoor.

  • Richard Pijl at 2010-01-15

    Ook geinteresseerd. Als op geografische ligging wordt ingedeeld mag je me naar keuze bij Buitenlanders (ik woon in Belgie), Noord-Brabant (waar ik werk en 15 jaar heb gewoond) of Zuid-Holland (waar ik ben opgegroeid) indelen …

  • Richard at 2010-01-15

    Hallo, hier nog een Nederlander die mee wil doen. Nog één en we hebben twee teams. Geografisch woon ik nu in midden Nederland, maar ik heb Groningse wortels.

  • FCGerard'91 at 2010-01-16

    ik doe ook mee. Dat zijn er dan 8!

  • hoodiers at 2010-01-18

    De mensen die zich op dit moment hebben aangemeld + de rating om 19 jan 0.30:

    1876 FCGerard'91

    1852 Richard (midden/noord)

    1805 Orbilin

    1755 Alex IJzerman

    1742 Hoodiers (midden)

    1707 Klaashaas

    1696 Richard Pijl (zuid/'buitenlanders')

    1616 Roy78

  • klaashaas at 2010-01-19

    Ik denk dat we hier twee mooie teams van kunnen maken. Als er op geografische ligging geselecteerd wordt, dan mag de bondscoach mij indelen bij Zuid.

  • Willem Gerritsen at 2010-01-19

    Ik kreeg net een uitnodiging om mee te doen. Lijkt me leuk, dus count me in!

  • Mark at 2010-01-19

    Als jullie nog een derde team op de been kunnen krijgen, dan doe ik graag mee.

  • klaashaas at 2010-01-19

    Twee spelers nog, en we hebben drie fraaie teams. Moet lukken, toch?

  • hoodiers at 2010-01-19

    Ik heb aan alle actieve Nederlandse SS-spelers een bericht gestuurd.

    Van FC Mzungu heb ik ook al een bevestiging gehad dat hij mee wilt doen.

    Dit betekent dat we nog 1 speler nodig hebben om 3 teams te maken en

    dat ik van 4 spelers nog reactie moet krijgen.

    Stel dat ze alle 4 'ja' zeggen hebben we 3 teams van 5. Dus dat betekent dat ieder een team een reserve heeft. Ik weet zelf alleen niet wat nou precies de bedoeling is van reserve-spelers, behalve dat ze invallen als 1 iemand uit het team er mee stopt.

  • Orbilin at 2010-01-19

    So far op rating:

    1876 FCGerard'91

    1855 Mark

    1852 Richard (midden/noord)

    1805 Orbilin (noord-west)

    1755 Alex IJzerman

    1742 Hoodiers (midden)

    1707 Klaashaas (zuid)

    1700 Willem G

    1696 Richard Pijl (zuid/'buitenlanders')

    1662 FC Mzungu

    1616 Roy78

    Zit ik toch nog (vooralsnog) bij de top 4! :-)

  • Orbilin at 2010-01-19

    Heb je gezien hoeveel Italianen er zijn? Maar qua rating kunnen we ze aan. Avanti!

  • hoodiers at 2010-01-19

    Dat zeker, maar zij hebben dat uit de ratinglijst.

    Dat heb ik ook gedaan (Er zitten 28 Italianen in die lijst en 39 Nederlanders), maar jammer genoeg zijn er van die 39 Nederlanders slechts 16 nog actief op deze site.

    Maar ik zou het al knap vinden om net zoals de vorige keer weer 3 teams te hebben :)

    En zolang er geen Portugees team meedoet hou ik nog hoop haha

  • FC Mzungu at 2010-01-20

    Hierbij de bevestiging dat het bericht van hoodiers klopt: Fc Mzungu doet mee. Bij geografische indeling mag ik ingedeeld worden bij Midden West

  • bobibird at 2010-01-20

    wil graag meedoen, woon in amersfoort

  • Orbilin at 2010-01-21

    We hebben 12 spelers :-)

    Op rating (21-1-2010 10:30 CET):

    1891 FCGerard'91

    1855 Mark

    1809 Richard (midden/noord)

    1783 Orbilin (noord-west)

    1767 Bobibird (midden, Amersfoort)

    1755 Alex IJzerman

    1742 Hoodiers (midden)

    1739 FC Mzungu (midden-west)

    1718 Klaashaas (zuid)

    1706 Willem Gerritsen

    1700 Richard Pijl (zuid/'buitenlanders')

    1600 Roy78

    Op regio:

    Noord (Groningen, Friesland, Drenthe, Flevoland, Noord-Holland)

    Midden (Zuid-Holland, Utrecht, Gelderland boven de Waal, Overijssel)

    Zuid (Zeeland, Noord-Brabant, Limburg, Gelderland onder de Waal)

    Maar dit is theoretisch want hoeveel spelers hebben we in elke regio, als exacte cijferfiel ga ik natuurlijk het liefst uit van graden noorderbreedte :-)

    Noord:

    Richard (roots)

    Orbilin 52 37'

    Midden:

    Bobibird 52 09'

    Hoodiers

    FC Mzungu

    Zuid:

    Klaashaas

    Richard Pijl

    Onbekend:

    FC Gerard'91

    Mark

    Alex IJzerman

    Willem Gerritsen

    Roy78

    VOORSTEL: IEDEREEN EVEN REAGEREN MET

    1. Rating of Noord/Midden/Zuid

    2. Provincie, woonplaats en/of breedtegraad woonplaats (Google Earth)

  • hoodiers at 2010-01-21

    1. Noord/Midden/Zuid

    2. Utrecht, Amersfoort, 52 09

  • klaashaas at 2010-01-21

    1. Geen voorkeur

    2. Noord-Brabant, Breda, 51.34

  • Richard Pijl at 2010-01-21

    1. Geen voorkeur

    2. Antwerpen (Belgie), Hoogstraten (20km onder Breda)

  • Roy78 at 2010-01-21

    1 Noord/Midden/Zuid

    2 Gelderland, Arnhem

  • Willem Gerritsen at 2010-01-21

    1. Noord/midden/zuid

    2. Utrecht, Wijk bij Duurstede

  • FCGerard'91 at 2010-01-21

    1. rating

    2. zeeland; geersdijk

  • FC Mzungu at 2010-01-21

    1. Noord/Midden?zuid

    2. Mijdrecht (midden-nederland)

  • Alex IJzerman at 2010-01-21

    1. rating

    2. Utrecht (midden-nederland)

  • Alex IJzerman at 2010-01-21

    1. rating

    2. Utrecht (midden-nederland)

  • Mark at 2010-01-22

    1. Geen voorkeur.

    2. Zuid-Holland. Ter Aar. In de buurt van Alphen a/d Rijn voor wie niet heeft opgelet bij aardrijkskunde. Enkele jaren geleden had ik er ook nog nooit van gehoord. Laat staan dat ik geweten had waar het lag. Dus voel je niet bezwaart als je het niet wist.

  • bobibird at 2010-01-23

    als hoodiers

  • Richard at 2010-01-25

    1. Geen voorkeur

    2. Utrecht, Soest, 52 10'

  • klaashaas at 2010-01-25

    _Stemming tot nu toe:

    - rating 4 stemmen

    - regio 4 stemmen

    Gaat lekker zo :-/_

    Pfff:) Kop of munt?

  • Orbilin at 2010-01-27

    Ikzelf:

    a. rating

    b. Alkmaar

    Stemming tot nu toe:

    - rating 4 stemmen

    - regio 4 stemmen

    Gaat lekker zo :-/

    Nederland-North:

    Orbilin - Alkmaar - 52 37'

    Bobibird - Amersfoort - 52 09'

    Hoodiers - Amersfoort - 52 09'

    Alex IJ. - Ter Aar - 52 09'

    Nederland-Central:

    Richard - Soest - 52 10'

    Mark - Utrecht Cy?- 52 05'

    FC Mzungu - midden west- ?

    Willem G. - Wijk bij D - 51 58'

    Roy78 - Arnhem - 51 58'

    Nederland-South:

    Klaashaas - Breda - 51 35'

    FC Gerard - Geersdijk - 51 33'

    Richard P.- Antwerpen - 51 13'

    Kunnen we nog een zuiderling identificeren?

    Roy, woon je op de noord- of de zuid-oever van de Rijn?

    Of we doen de Noord- en Zuidhollanders met West-Utrechtenaren in Nederland-West en de Gelderlanders, Oost-Utrechtenaren in Nederland-East?

    Nog maar even op de laatste reacties wachten…

  • Orbilin at 2010-01-27

    Ik heb toch maar even zitten scatterplotten, want het is niet simpel opknippen als de Amersfoorters en de Ter Aarder op dezelfde breedte zitten, evenals de Arnhemmer en de Wijk Bij Duurstedenaar. Dan lijkt het het beste om een oost-west-knip te maken tussen Soest en Amersfoort, ook al kun je dat lopen…

    Als midden-west nou Rotterdam is of zo (missing data!), dan krijgen we:

    Nederland-Northwest:

    Orbilin (NH Alkmaar)

    Alex IJ.(ZH Ter Aar)

    Mark (UT Utrecht)

    Richard (UT Soest)

    Nederland-East:

    Bobibird (UT Amersfoort)

    Hoodiers (UT Amersfoort)

    Willem G. (UT Wijk bij D.)

    Roy78 (GL Arnhem)

    Nederland-Southwest:

    MC Mzungu (ZH midden-west)

    Klaashaas (NB Breda)

    FC Gerard (ZL Geersdijk)

    Richard P. (BE Antwerpen)

    Zo maar doen dan? Geeft mij regionaal het beste gevoel, en gezien de vele “maakt niet uits” is er vast wel een ruime meerderheid voor dit voorstel te vinden.

  • klaashaas at 2010-01-27

    Ik ben voor!

  • FC Mzungu at 2010-01-27

    Hi All. Midden west is eigenlijk Mijdrecht (tussen Utrecht en Amsterdam) Maar om niet de indeling volledig overhoop te gooien wil ik best Mijdrecht onder zuid-west scharen ;-)

  • Orbilin at 2010-01-27

    Ik vind het best, maar een kleine stoelendans zou meer recht doen aan de regiogedachte:

    - FC Mzungu (UT Mijdrecht) naar Northwest

    - Richard (UT Soest) naar East - die kan letterlijk overlopen, zoals ik al opmerkte ;-)

    - Willem G. (UT Wijk bij D.) naar Southwest

  • MarleysGhost at 2010-01-27

    Ik geloof niet dat ik het er hier eerder over heb gehad, maar ik ben ook Nederlands. Ik woon nu 14 jaar in Amerika, maar we spreken nog steeds Nederlands thuis. Vanwege het nationalistisch karakter van SSTT, vind ik dat ik eigenlijk voor het Nederlands team hoor te spelen. I besef dat we vlakbij de deadline van 1 februari zitten en ik hoop dat de organisatie niet te veel door de war gegooid wordt hierdoor.

  • Orbilin at 2010-01-27

    @MarleysGhost,

    Teams bestaan uit 4 leden. Vervanging gedurende het toernooi wordt waarschijnlijk toegestaan (ik heb nog geen uitslag op de stemming gezien).

    Tenzij er snel nog drie dutchies opduiken kom jij dus op de reservebank te zitten. Ik weet niet of we moeten melden voor welk team je reserve bent, of dat je voor alledrie reserve kunt zijn. Dat laatste lijkt mij het beste voor ons allen. Maar als je liever speelt moet je je bij een ander land of een internationaal team aansluiten.

  • Richard Pijl at 2010-01-27

    Gezien de bijdragen in de Canadese, Franse en Poolse threads ben je een een-persoons multinational :-)

  • Orbilin at 2010-01-28

    Zonder tegenbericht ga ik de volgende teams aanmelden:

    Nederland-Northwest:

    Orbilin (c)

    Alex IJzerman

    Mark

    FC Mzungu

    Nederland-East:

    Richard

    Bobibird

    Hoodiers (c)

    Roy78

    Nederland-Southwest:

    Klaashaas (c)

    Willem Gerritsen

    FCGerard'91

    Richard Pijl

    Veel plezier, mannen!

  • hoodiers at 2010-01-28

    Meld ons maar aan zou ik zeggen :)

  • Orbilin at 2010-01-28

    Gedaan

  • MarleysGhost at 2010-01-28

    @Richard, Ik eet alleen maar Gouda Kaas en zure haring, ik verplaats me altijd per fiets, draag een boeket tulpen en doe alleen mijn klompen uit om te schaatsen. Hoe heb je ontdekt dat ik de boel belazer?

  • Richard Pijl at 2010-01-28

    @MarleysGhost: Je denkt toch zeker niet dat wij dat spul zelf gebruiken?

  • MarleysGhost at 2010-01-29

    @Richard: sinds ik dit schrijf vanuit mijn Hummer, al mais van de kolf etende en met een cowboyhoed op, is dat redelijk plausibel.

  • Orbilin at 2010-02-03

    Niet als je vast staat in een file op de A1 of A2, ik zie de vreemdste mensen daar… Maar haring hoort lekker zout rot te zijn, niet zuur. Ga nou maar snel USA D registreren!

  • Alex IJzerman at 2010-02-08

    Duhhh … Woon ik ineens in Ter Aar ?? Laatste keer dat ik buiten keek zag ik de Domtoren. En die staat nog steeds in Utrecht.

    Maar goed. Als je Utrecht en Zuid-Holland als 1 team wilt hebben wat mij betreft uitstekend.

  • hoodiers at 2010-02-09

    en we zijn begonnnen :)

  • Orbilin at 2010-02-10

    Sorry Alex, teruglezend zie ik dat ik de locatie van jou en Mark per ongeluk verwisseld heb. Maar aan de regioindeling verandert het gelukkig niets. Just for the record:

    Nederland-Northwest:

    Orbilin (NH Alkmaar)

    Alex IJ. (UT Utrecht)

    FC Mzungu (UT Mijdrecht)

    Mark (ZH Ter Aar)

    Nogmaals veel plezier, mannen!

  • bobibird at 2010-02-15

    ben week ziek geweest en niet online. net 2 spellen opgestart, hoop niet te laat….andere 2 geaccepteerd. succes!!!

  • Orbilin at 2010-02-17

    Op tijd is vóór 20 februari dus dat zit goed.

    ====

    Nieuws uit NL-NW: Na Alex heb ook ik van Looser verloren, dus we staan twee games in de min, 1-9. :-(

    Ik sta voor de rest nog een doelpunt achter maar positie is goed, dat kan zomaar recht getrokken worden.

    FC Mzungu staat een doelpunt voor, Mark staat neutraal en Alex nog een doelpunt achter.

    Al met al ziet het er nog niet goed uit, maar Poland A is ook onze sterkste tegenstander (group 5). USA D en Slovenia zijn aan elkaar gewaagd, maar niet aan ons. Ik heb vertrouwen in de toekomst. :-)

  • Looser at 2010-02-18

    Yyyh FC Mzungu scored in the extra time, congrats. I think it's fair since I won after extra time with Orbilin. Our match is and will be till the end really tough.

  • Mark at 2010-02-19

    Update NL-NW:

    Na meerdere kansloze nederlaag tegen Looser, heb ik hem nu te pakken. Op het juiste moment pieken, heet dat. Tegen Krzysztof (Chris) is het een ander verhaal. Daar sta ik 2-0 achter na 9 beurten. In zijn eerste beurten 5-6-5-6 tegen 1-3-1-4-4 voor mij. Tegen de andere twee gaat het gelijk op.

  • klaashaas at 2010-02-19

    Lieven Marchand: Beurt 19, 1-0 voor en balbezit op hun helft.

    Hurricane_Power: Beurt 26, 0-0. Hij speelt volgens de traditionele Belgische voetbal-opvatting: met z'n allen ingraven voor de goal en hopen dat de schade beperkt blijft. Het veldspel van ons is prima, maar de beslissende voorzet wil maar niet komen. Dit gebeurt Oranje wel vaker, en juist dat baart me zorgen…

  • bobibird at 2010-02-20

    ik heb 2 noren en 1 yank als tegenstander…moeten toch 4 noren zijn…?

  • hoodiers at 2010-02-20

    de yank is al voor de 2e ronde ;)

    je moet nog steeds mensen uitnodigen voor de 1e ronde. Ik zou het fijn vinden als je dat zsm doet

  • Hurricane_Power at 2010-02-20

    Toch even het hol van leeuw binnendringen ! Heerlijke beschrijving Klaashaas :-D

  • klaashaas at 2010-02-23

    Dit gebeurt Oranje wel vaker, en juist dat baart me zorgen…

    Pfff… Het is goed afgelopen. In de 46ste minuut wist Robben eindelijk door de Belgische muur te breken. Daarna waren de Rode Duivels helemaal stuk en tikte van de Sar (voor dit wk wilde hij nog wel mee doen) er nog twee in.

    De Finnen spelen rap, 2 potten zijn al afgelopen. Eentje heel dik verloren en andere comfortabel gewonnen.

  • Richard Pijl at 2010-02-23

    Vandaag mijn inactiviteit van het weekend wat goed gemaakt. De partijen tegen de Finnen zijn allemaal gestart en inmiddels er ook een in de verlenging gewonnen. Twee andere partijen staan 1-1 en van de 4e staan we klaar voor de aftrap.

    Tegen de Belgen is mijn vierde partij nog steeds niet begonnen, en heb daarom zelf de invitatie voor deze partij maar verstuurd. Tegenstander lijkt op vakantie. In twee andere partijen sta ik comfortabel voor (5-1 en bijna afgelopen, 3-1 na 45 zetten), de laatste met maar 1 puntje, na 36 zetten.

    Strelend is dat ik mezelf terug vind in de 'best player by scored goals average' op de eerste plaats terugvind, maar als in deze statistiek alle partijen die ik inmiddels gestart heb meegeteld zouden worden (dwz die vier tegen de Finnen), zal die score wel wat lager uitvallen.

  • Mark at 2010-02-25

    Update NL-NW:

    P_A_K_O is een lucky bastard! Ik weet tegen het einde nog net gelijk te maken door aanvallend en gewaagd positie spel. Maakt die @#%#%#!@# de winnende vanaf 'de aftrap' in de laatste beurt. Zo onverdiend. Maar daar kunnen echte topsporter ook van meepraten.

  • hoodiers at 2010-02-25

    Voor NL-oost:

    de 1e punten zijn binnen tegen Noorwegen. Ik won in de laatste minuut van Marius Halsor. Ik hoop dat dit het begin is van onze overwinning tegen Noorwegen.

  • Richard Pijl at 2010-02-25

    Het gaat nu hard. Twee partijen tegen de Belgen zijn inmiddels gewonnen (5-1 en 6-1), evenals twee partijen tegen de Finnen (2-1 en 3-2 n.v.)

    De resterende partijen zijn inmiddels ook gestart. Tegen de Belgen lopen nog twee partijen (0-0/4 en 2-1/36) evenals tegen de Finnen (1-1/26 en 3-0/12). Er kan hier dus nog van alles gebeuren.

  • Richard Pijl at 2010-02-27

    Weer 5 punten binnen tegen de Finnen: In de laatste seconde is er gescoord en is een verlenging in de partij tegen Pirinen afgewend. De laatste partij die ik nog heb lopen (tegen Saari) is inmiddels 4-0/16 dus ook hier mag een mooi resultaat verwacht worden.

  • klaashaas at 2010-02-27

    Weer 5 punten binnen tegen de Finnen: In de laatste minuten is er gescoord en is een verlenging in de partij tegen Pirinen afgewend. (hehehe, Arme paavo:)

    De laatste partij tegen Mikko Saari staat 1-1/27. Robben staat bij de cornervlag met de bal uitdagend onder zijn voet. 1 goede voorzet en het kan zomaal 2-1 staan voor ons!

  • klaashaas at 2010-02-27

    @2010-02-23, Richard Pijl schreef:

    Strelend is dat ik mezelf terug vind in de 'best player by scored goals average' op de eerste plaats terugvind, maar als in deze statistiek alle partijen die ik inmiddels gestart heb meegeteld zouden worden (dwz die vier tegen de Finnen), zal die score wel wat lager uitvallen.

    Of niet! Mooi om te zien dat je de statistieken nog meer bent gaan domineren. Goed bezig, Richard Pijl!

  • Richard Pijl at 2010-02-27

    Tja, wat mazzel gehad en dan kan dit gebeuren. Ik geloof nooit dat ik dit ga volhouden. Dit is met recht 'beginnersgeluk'.

  • Richard Pijl at 2010-03-01

    In de partij tegen Mikko Saari staat het inmiddels 5-0/20. Ik heb hier verschrikkelijk veel geluk met de stenen. 5 van de 9 stenen waren een 6. sod Mikko Saari is maar 24 (dus 2.7 gemiddeld) tegenover 43 van mij (4.8 gemiddeld). Met een dergelijke voorsprong moet het wel heel raar gaan lopen als deze partij niet wordt binnengehaald.

    Tegen Lieven Marchand is het geluk wel gebalanceerd. Met 3-1/48 zonder een scoringsmogelijkheid voor hem in beurt 49 is dit dus ook een winstpartij.

  • Mark at 2010-03-02

    Update NL-NW

    Gisteravond rond 22:00 uur CET heb ik de eerste Amerikaan (TUMRAK) verslagen. Tegen Jason en Randolph King heb ik halverwege een 2-0 voorsprong. Kyle douglas lijkt nog in een winterslaap; Nog geen bal gespeeld.

    Ik zag dat de rest van mijn team flink zijn schouders er onder moet gaan zetten, willen wij de Amerikanen verslaan.

  • klaashaas at 2010-03-02

    Tegen Lieven Marchand stond het een paar minuten voor tijd nog 2-1, maar twee zessen in de 45ste en 47ste minuut zorgden voor een fraaie 4-1 overwinning.

    Mikko Saari staat inmiddels met 3-1 achter (35ste minuut).

  • klaashaas at 2010-03-02

    Na leuke opwarmertjes tegen de Belgen en Finnen gaat het nu echt beginnen: De Duitsers. Laat je niet uit je spel brengen door hun schwalbes en jaren-80 kapsels. En pas op: ook doelpunten in de 52 miuut tellen.

    Zet 'm op, NL-SW!

  • Richard Pijl at 2010-03-03

    Ik zie dat je me in de statistieken gezelschap bent komen houden! Dat is een goed teken voor NL-SW!. Inmiddels zijn twee van mijn partijen tegen D redelijk gevorderd. De gevreesde Mojmir heb ik tot dusverre op 1-1/22 gehouden, terwijl de beekkiezel inmiddels tegen een kleine achterstand an moet kijken: 2-1/28. Van de andere twee partijen valt nog niet veel te zeggen.

    Finnen: Tegen Mikko Saari is het nu 6-1/32, dus de 5 punten zijn bijna binnen.

    Belgen: Catherine heeft geen haast nog steeds 0-0/12.

  • Richard Pijl at 2010-03-03

    :-(

    Mojmir heeft met 2 zessen op rij een gat in de verdediging gevonden. 1-2/27. Ik ga op zoek naar de gelijkmaker …

  • bobibird at 2010-03-04

    SCORE ZOVER: USA: jim o 0-0/7 green hornet 2-1/16 kevin whitmore 0-0/7 rex moore 0-0/22

    NOORWEGEN: henrik sjol 1-0/28 tore s 0-1/22 ja teland 0-0/7 marius halsor 0-0/5

    DUITSLAND: rumpelfamilie 0-0/2 figilano 0-0/2 pwahs 0-0/1

  • Orbilin at 2010-03-04

    Ik denk dat NL-SW heel goed bezig is om ons kleine landje op de kaart te houden. :-) Ga zo door!

    Bij NL-NW is het nog behoorlijk evenwichtig. We kunnen nog steeds 1e, 2e of 3e worden, 4e zou me verbazen.

    Onze oosterse broeders hebben het wat zwaarder. Die hebben wind mee nodig. Blazen!

  • Richard Pijl at 2010-03-05

    De voorspoed is tegen de Duitsers duidelijk verdwenen. Bachkiesel stond 2-0 achter, maar heeft dat omgebogen in een 3-2/48 voorsprong met dus nog maar een paar minuten te gaan. Ik hoop nog op een verlenging …

    Ipv een gelijkmaker te scoren sta ik tegen Mojmir nu met 3-1/35 achter, en hij heeft zijn spelers nu in kansrijke positie staan. Het is mogelijk dus 4-1 in de volgende beurt. Dat zal dus lastig gaan worden.

    Michael X heeft zijn keeper als vleugelspits ingezet, het doel ligt open maar mijn laatste schot miste helaas wat kracht. 0-0/25

  • Richard Pijl at 2010-03-05

    Bachkiesel wint. Het is nu 4-2 en er is geen tijd meer :-(

  • klaashaas at 2010-03-05

    Bachkiesel stond 2-0 achter, maar heeft dat omgebogen in een 3-2/48 voorsprong met dus nog maar een paar minuten te gaan.

    Zucht.. Hoe doen die Duitsers dat toch altijd weer? Ik kijk tegen een 2-1 achterstand (@38) aan tegen baksteen, had 2/3 kans om te scoren, maar rolde net een 2. M'n keeper is mee naar voren. Ik heb balbezit en hoop op de 2-2.

  • bobibird at 2010-03-05

    nieuwe stand:

    USA: jim o 0-1/25 green hornet 2-1/20 kevin whitmore 0-0/13 rex moore 2-0/35

    NOORWEGEN: henrik sjol 1-0/52 tore s 1-1/28 ja teland 0-0/7 marius halsor 1-2/23

    DUITSLAND: rumpelfamilie 1-1/11 figilano 1-1/14 pwahs 0-0/11 koniin sarrass 0-0/3

    verloren van henrik sjol :(

  • bobibird at 2010-03-07

    nieuwe stand: 7 mrt 15.00 uur

    USA: jim O 0-1/25 green hornet 2-1/20 kevin whitmore 0-1/17 rex moore 2-0/48

    NOORWEGEN: henrik sjol verloren tore s 1-1/28 ja teland 0-0/7 marius halsor 2-2/27

    DUITSLAND: rumpelfamilie 2-1/24 figilano 1-1/28 pwahs 0-0/19 koniin sarrass 1-5/38

  • Mark at 2010-03-08

    Update NL-NW

    De tweede Amerikaan (Jason) aan de zegekar gebonden. De derde is opkomst; 6-1 voor tegen Randolph King. De laatste Amerikaan is aan het slow playen. Hopelijk zijn we voor de zomervakantie klaar.

    Tegen de Slovenen gaat het stukken minder. Hopelijk keert het tij.

  • klaashaas at 2010-03-11

    Na bachkiesel heeft ook Mojmir de Verschrikkelijke mij verslagen. Michael X heb ik echter wel te grazen genomen. Michaels keeper zag er een beetje knullig uit bij een afstandsschot 5 minuten voor het einde. Ik snap nu dus ook waarom Lehmann vindt dat hij best naar het WK kan.

    Bernhard Herwig (0-0@6) heeft nu een levengrote kans… Maar d'r is nog genoeg tijd om te een eventuele achterstand goed te maken.

  • Mark at 2010-03-11

    Update NL-NW

    Zoals ik al voorspelde; Tegen de Slovenen gaat het niet goed. 1x winst en 2x verlies, waarvan 1 in de verlenging. Het is misschien nog te vroeg, maar volgens mij gaat het er echt om spannen of NL-NW de volgende ronde gaat halen.

    Hoe vaak heeft het Nederlands elftal de poule fase ter nauwer nood overleefd.

  • bobibird at 2010-03-11

    Update NL_EAST:

    en verloren van Rex Moore (USA), sta 6-1 achter tegen koniin sarras, nog 11 zetten…

  • bobibird at 2010-03-13

    bobibird vs. Koniin Sarrass 0:5 bobibird vs. jim O 0:5

  • hoodiers at 2010-03-13

    De Duitsers hebben gewonnen van de Noren.

    Mijn overzicht:

    Ik heb zelf slechte zaken gedaan tegen de Noren (3x 5-0 verlies en 1x 5-0 winst).

    Ik heb daarentegen goede zaken gedaan tegen de Duitsers, winst tegen Koniin Sarass (2-1 afgelopen –> dus 5-0 winst) en Rumpelfamilie (4-2 afgelopen dus ook 5-0 winst. Tegen Pwahs ga ik waarschijnlijk verliezen (3-2 achter, 46) en Figilano kan nog alle kanten op (2-1 achter, 33)

    Tot slot tegen USA B al 2x verloren met 5-0 en sta tegen green_hornet achter in zet 47 met 3-2 dus dat wordt ook nog lastig. De laatste partij tegen Kevin kan alle kanten op (1-0 achter, 36).

  • hoodiers at 2010-03-13

    jammer genoeg heb ik nu verloren van Pwahs, nu hopen dat ik het tegen Figilano nog kan redden

  • bobibird at 2010-03-14

    Rumpelfamilie vs. bobibird 5:0

  • bobibird at 2010-03-17

    ergens totaal overzicht?

  • klaashaas at 2010-03-17

    Hier: http://miuek1.freelinuxhost.com/sstt/sstt3-preliminary.html#group4.

    Deze pagina wordt dagelijks bijgewerkt. Jullie staan nu gelijk tegen de duitsers. Beter dan wij het doen tegen onze Oosterburen…

  • hoodiers at 2010-03-18

    Mijn eindoverzicht:

    Noorwegen: 3x verlies, 1x winst (15-5 verloren)

    USA B: 4x verlies (20-0 verloren)

    German Golems: 2x verlies, 2x winst (10-10 gelijk)

    Ik hoop dat mijn teamgenoten het een stuk beter doen, vooral tegen USA B want dat is niet goed van mijn kant. Verder verwacht ik jammer genoeg dat Nederland-East niet door zal gaan naar de volgende ronde, dus de andere Nederlandse teams mogen de Nederlandse eer hoog houden :)

  • Richard at 2010-03-18

    Ha landgenoten, ook een overzichtje van mijn resultaten.

    Tegen Noorwegen 2x verlies 1 x winst 1 x gelijk (2 punten voor mij). Eé'n van de verliespartijen door een goal in de laatste minuut.

    Tegen USA-B: 2 overwinningen en 2 tussenstanden (2-1 voor na 49 zetten en 33 na 47 minuten)

    Tegen German Golems:

    1 verloren, 0-1 achter na 43 zetten; 1-1 na 37 zetten en 2-2 na 42 zetten.

    Opvallend in de laatste 3 beurten gooi ik heel veel 1 en 2 :-(

    Richard

  • bobibird at 2010-03-18

    Tore S vs. bobibird 5:0

  • bobibird at 2010-03-18

    Score yellow/red: 3 / 1 tegen tore s

  • bobibird at 2010-03-18

    Score yellow/red: 2 / 3 tegen marius halstrom in 51ste zet, ook verloren…

  • bobibird at 2010-03-18

    moet m halsor zijn…

  • Mark at 2010-03-22

    Update NL-NW

    Weer verloren van een Pool. Kwam met 3-1 achter, maar stond positioneel helemaal goed. Toen werd er 10 ronden alleen maar 1, 2 en 3 gegooid aan beide kanten. Kwam geen stap dichterbij zijn doel, terwijl het einde van de wedstrijd steeds meer in zicht kwam. Zwaar balen.

    Tegen de Amerikanen kan ik nog een 100% score halen, maar dan moet die laatste Amerikaan wel even meewerken. Voorlopig nog 1-1.

    Tegen de Slowaken gaat het ronduit slecht. Ik hoop de laatste Slowaak nog te verslaan. Ik sta 3-2 voor, maar mijn spelers staan behoorlijk uit positie. Dus de laatste minuten wordt het gewoon de bal naar voren rammen.

  • bobibird at 2010-03-23

    word het ook nog 2-4 in laatste zet…Score yellow/red: 2 / 4

  • bobibird at 2010-03-30

    verloren van figilano (duitsland) Score yellow/red: 4 / 1

  • FCGerard'91 at 2010-03-30

    Voor nederland southwest

    De Duisters zijn nu nog een maatje te groot maar die pakken we in de finale nog wel.

    Het lijkt wel vast te staan dat we tweede worden. Tegen wie moeten we dan??

  • Richard at 2010-03-30

    Helaas Nederland NE heeft te weinig mazzel. Mijn laatste wedstrijd tegen figilano gaat ook verloren in de verlenging.

  • klaashaas at 2010-04-03

    M'n pot tegen Bernhard Herwig ga ik op z'n Duits winnen! In de laatste minuut de winnende maken. Heerlijk!

    Hierdoor speel ik overigens gelijk (10-10) tegen het team en behoud ik mijn ongeslagen status. Al met al niet ontevreden over de eerste ronde.

  • Mark at 2010-04-06

    Update NL-NW

    Ik ben klaar met mijn voorronde wedstrijden. Tegen de Polen ronduit slecht, maar 7 punten van de 20. Tegen de Amerikanen een 100% score van 20 punten. Tegen de Slovenen net aan de goede kant van de streek met 11 punten.

    Van de Polen gaan we verliezen. We staan op dit moment 42-28 achter. Tegen de Amerikanen en Slovenen staan we nog voor, maar de lopende wedstrijden geven geen hoop op een goede afloop. Er is nog een kleine kans op de volgende ronde, maar het zal erom gaan spannen.

  • bobibird at 2010-04-06

    Score yellow/red: 0 / 4 verloren van pwah duitsland.

  • bobibird at 2010-04-06

    Score yellow/red: 3 / 4 gewonnen van green hornet usa!!!

  • bobibird at 2010-04-06

    Score yellow/red: 1 / 0 voor op jan arild teland norway 23ste minuut

    Score yellow/red: 2 / 3 achter op kevin whitmore usa 49ste minuut

  • bobibird at 2010-04-11

    Score yellow/red: 2 / 3 eindstand tegen k whitmore…usa

  • bobibird at 2010-04-11

    2-1 voor tegen j a teland….

  • Mark at 2010-04-19

    Update NL-NW

    Zo als ik al dacht en zei: 'Het gaat er om spannen'.

    Tegen de Polen hebben we moedig gestreden, maar moesten wij uiteindelijk toch onze meerdere erkennen. Op dit moment is de stand 28-47, maar het wordt zeker 33-47.

    Tegen de Amerikanen en Slovenen is het super spannend. Tegen de Amerikanen staan we 39-36 voor, maar in de laatste wedstrijd staan Fc Mzungu met 4-3 achter tegen kyle douglas met nog 8 zetten te gaan. Tegen de Sloven staan we 40-35. In de laatste wedstrijd staat Alex IJzerman met 3-2 voor tegen oblaka met nog een 3 zetten te gaan.

    Als beide wedstrijden worden gewonnen, dan winnen we van de Amerikanen en Slovenen en dan zijn we door.

    Als beide wedstrijden worden verloren, dan kunnen we onze koffers pakken.

    Verliezen we van de Amerikanen en winnen we van de Slovenen, dan hebben we onderling allemaal van elkaar gewonnen/verloren en dus 3 punten. Maar dan scoren de Slovenen beter op punten saldo.

    Het mooiste scenario is de wedstrijd tegen oblaka winnen en in de laatste zet gelijk scoren tegen kyle douglas. En met 4 punten doorgaan naar de volgende ronde en dan maar gelijk wereldkampioen worden

  • bobibird at 2010-04-20

    Score yellow/red: 4 / 2 tegen ja tireland 47ste zet…

  • bobibird at 2010-04-20

    Score yellow/red: 5 / 2 green hornet-roy78

    Score yellow/red: 3 / 3 green hornet-roy78

  • bobibird at 2010-04-20

    Score yellow/red: 3 / 3 rex moore-roy78

  • bobibird at 2010-04-20

    Score yellow/red: 4 / 2 bobibird ja tireland 51ste zet..

  • bobibird at 2010-04-20

    Score yellow/red: 4 / 2 bobibird ja tireland…bal bleef voor lijn liggen 52ste zet….

  • Mark at 2010-04-26

    Update NL-NW

    Uitgeschakeld op (doel)punten saldo. Zwaar balen!

  • Orbilin at 2010-04-27

    NL-NW: Inderdaad een hele close finish: 9 punten voor de Polen, 3 voor de andere drie teams, de Slowenen hebben net iets meer partijen gewonnen dan wij.

    NL-E was er al uit.

    Alleen NL-SW is door. Tegen wie jullie in de volgende ronde gaan uitkomen?

    Volgens de regels wordt er geloot: De nrs1 tegen de nrs2.

    Jammer dat de punten niet tellen. Jullie hebben 6 punten, maar een mooi puntensaldo (142-93), dus dan zouden jullie misschien met geluk mandje 1 halen, er zijn groepen waar nr 1 ook maar 6 punten heeft, bijvoorbeeld groep 3: Zwitserland (122-88), Canada/Albania (121-114).

    Het zal nog wel een maandje duren voor er geloot kan gaan worden.

  • Richard Pijl at 2010-05-26

    Bijna een maand later: ZW mag het tegen het A-team van de Polen gaan opnemen. Gezien hun reputatie wordt dat een lastige klus …

  • FCGerard'91 at 2010-05-26

    Heren,

    Polen A is een heel lastige tegenstander; misschien wel de grote favoriet voor de titel. Alleen met 110% concentratie kunnen we ze pakken.

    Succes iedereen!!

  • klaashaas at 2010-05-27

    Zet 'm op, ZW-ers! Succes.

  • klaashaas at 2010-05-31

    Looser doet zijn naam eer aan. De eerste punten zijn binnen.

  • FCGerard'91 at 2010-05-31

    win net met 4-1 van Looser. Tussenstand is nu dus Nederland-Polen 10-0!

  • Richard Pijl at 2010-06-02

    Helaas maakt looser dat tegen mij weer goed. Ik stond er goed voor, maar een (achteraf) slechte zet maakt dat ik met 5-4 verloor.

  • Mark at 2010-06-10

    Jullie mogen (sportieve) wraak nemen voor het nipte verlies van NL-NW tegen Polen A (33-47)! Ik zag dat het er niet echt goed voor stond, maar er kan nog van alles gebeuren. Succes!

  • Richard Pijl at 2010-06-10

    Ik doe mijn best mijn (onnodige) verlies tegen looser goed te maken. Inmiddels heb ik een kleine voorsprong tegen p_a_k_o en saw, maar in beide partijen zijn nog een flink aantal zetten (14 en 21) te doen. Chris maakt geen haast, en daar staat het dus na 8 zetten nog op 0-0

  • Richard Pijl at 2010-06-12

    Door de bal in een hoek vast te zetten heb ik de voorsprong tegen pako vast kunnen houden. We staan weer voor!

  • FCGerard'91 at 2010-06-14

    Helaas net in de laatste minuten met 2-1 verloren van Pako. Andere wedstrijden zijn gelijk

  • Richard Pijl at 2010-06-21

    Winst tegen Saw is nu onvermijdelijk. 3-1 voor in de laatste minuut, en ook nog eens geen scoringskansen tegen. Staan we straks weer met een ruimere marge voor. Overigens leid ik in de partij tegen Chris na 16 zetten met 2-0 voor, maar daar is nog wel een tijdje te gaan.

  • Richard Pijl at 2010-07-08

    Ook van Chris ga ik nu winnen: 3-1/50, en zonder scoringskansen voor hem. Wie maken de overige 10 punten die we nodig hebben?

  • klaashaas at 2010-07-14

    Tegen Saw de volle 5 punten erbij door een mooie schuiver in de 52ste minuut :)

    Tegen Chris verwacht ik minimaal 2 punten te halen (2-2@49) en tegen PAKO hoop ik op wat meer geluk (0-1@41).

  • Richard Pijl at 2010-07-14

    Da's mooi want Gerard staat er goed voor tegen Chris (2-0/47) en dat zou dan betekenen dat we naar de 41 punten (en dus door) gaan !

  • Looser at 2010-07-15

    Congras guys! You were better this time. I wish you winning the whole championship.

  • Richard Pijl at 2010-07-22

    We zijn nu officieel door! Chris is blijkbaar op vakantie zonder nog dagen te hebben.

  • Duke of Prunes at 2010-07-23

    Hello, sorry for the intrusion. I just want to tell you that it's going to start a new Street Soccer Tournement, called LCL (Littlegolem CHAMPIONS LEAGUE).

    We will create many private User Tournements, hopefully one for each country. Best players will be promoted to LCL. Every game will be RATED.

    If you are interested, join us in LCL topic, in Street Soccer Forum.

    Thank you for attention - bye!

  • klaashaas at 2010-07-24

    Toch nog 9 punten gehaald in de resterende twee wedstrijden (mede dankzij de vakantie van Chris).

    Dit gaat alles wegkrijgen van een glorieuze overwinning. Wij zijn in vorm!

  • Mark at 2010-07-27

    Bedankt namens NL-NW voor de (sportieve) wraak op Polen A. Nu op naar de finale met aanvallend voetbal en niet dat zakelijke gedoe tijdens het echte WK.

  • Richard Pijl at 2010-07-28

    Als het aantal gescoorde doelpunten een indicatie van aanvallend voetbal is: Kijk maar eens naar de team statistieken …

  • klaashaas at 2010-09-03

    Tegen Slowakije heeft Nederland nog nooit verloren, maar Tjechie moeten we niet onderschatten. Gelukkig hebben ze maar een Tjech in hun team. Veel succes allemaal!

  • FC Malaj at 2010-09-03

    Wait, you are playing against Czecho-Slovakia now. Those stats are not so positive :-)

  • FCGerard'91 at 2010-09-17

    even een tussenstand. Van Disciple ga ik winnen; nu 4-1 met nog paar minuten te gaan. De rest is nog allemaal gelijk (Burton, Richard, Rafi).

    Hoe staat de rest?

  • Richard Pijl at 2010-09-17

    Ook ik ga van Disciple winnen: 4-2/49. Tegen Burton sta ik 2-3/32 achter, maar met kansen op de gelijkmaker. Tegen Richard 1-0/6 dus daar valt nog niets over te zeggen. De pot tegen hayashi is nog niet begonnen (ik heb de stukken opgezet, hij nog niet).

  • Richard Pijl at 2010-09-19

    Update: Gewonnen van Disciple, 4-4/40 tegen Burton. Geen relevante wijzigingen in de andere partijen. Mojmir heeft de nieuwe standen nog niet naar mij geupload, dus we moeten het voorlopig nog even op deze manier doen.

  • Richard Pijl at 2010-09-21

    Update: Gewonnen van Burton in de verlenging. De stand staat inmiddels weer op de site en we staan dus nu met 14-11 voor.

  • klaashaas at 2010-10-06

    4-1 gewonnen tegen Rafi:)

  • Richard Pijl at 2010-10-10

    37-23 nu. Nog vier puntjes nodig … !

  • FCGerard'91 at 2010-10-12

    Als ik naar de huidige tussenstanden kijk, kan het niet meer mis gaan. Goed werk heren! Tegen wie spelen we in de halve finale? 1 van de Duitse teams?

  • Richard Pijl at 2010-10-14

    't is nu definitief: Willem wint, het is 42-23 en we zijn dus door!

  • FCGerard'91 at 2010-12-20

    Ook Zwitserland is een zware tegenstander met veel ervaring. Maar een mooie Nederland-Duitsland in de finale is zeker mogelijk. Succes heren!

  • Richard Pijl at 2011-01-25

    De finale is helaas nog ver weg, maar we komen weer dichterbij. Drie van mijn partijen zijn nu virtueel afgelopen: Ik verlies van Manou, win van Neptun en Manolsson. Daarmee komen we op 31-24 achter. Tegen Maraca ziet het er met 2-0/31 goed uit en als die gewonnen wordt staan we weer bijna geljk …

  • klaashaas at 2011-02-01

    Ik heb m'n laatste partij met 4-1 gewonnen, maar helaas is dit net niet genoeg. Het staat nu 41-34 met nog 5 punten in het spel. Jammer jongens. We hebben dapper geknokt en zijn toch bijna zover gekomen als het Grote Oranje.

    Een magere troost, maar we zijn het aanvallend het meest succesvolle team van het toernooi.

    Bedankt allemaal.

  • Richard Pijl at 2011-02-03

    Het is nog niet afgelopen: Met winst tegen de Duitsers kunnen we nog een podium plaats bemachtigen, ook al is het niet het bovenste treedtje.

  • Richard Pijl at 2011-02-10

    En de eerste punten zijn binnen. Het Konijn is geslacht.

  • Richard Pijl at 2011-02-10

    En Gerard eet ook langoor zie ik. En we staan beiden voor tegen pwahs (maar gezien de tijd op de klok zegt dat nog niet veel). Als het in de andere partijen (die nog moeten beginnen overigens) ook zo gaat wordt dit nog een mooie pot.

  • Richard Pijl at 2011-03-03

    30-0!

  • klaashaas at 2011-03-06

    Ik ben licht optimistisch. Ik ga in twee potten met een minimale voorsprong de laatste tien minuten in.

  • Richard Pijl at 2011-03-18

    40-20, nog 1 puntje en we zijn er!

  • Richard Pijl at 2011-03-24

    En dat puntje gaat Gerard leveren! Hij is zojuist de verlenging ingegaan.

  • klaashaas at 2011-03-24

    Mooi! Verlaten we toch nog een beetje met opgeheven hoofd het toernooi.

  • Figilano at 2011-03-24

    Pretty close up until the last match - congratulations to you guys, well done! :)

Return to forum

Reply to this topic